Kızlar iki gündür felaket ağırlarım var kasılmam hiç geçmiyor düzensiz sancı var ama ne nişanım geldi nede suyum sanki bembeyaz su gidiyor benden sürekli ama bu ne anlamadım dün sadece kasılmam vardı bugün gece 12 den beri adet sancısı gibi sancım var belim sürekli üşüyor sanki bide arada rahmime çok kötü bi ağrı giriyor. Hiç bişey anlamadım insan sıra kendisine gelince çok bilgisiz oluyor hiçbir şey bilmiyorum sanki akıl verin bana lütfen. Bu arada 37+5 teyim geçen cuma doktorum doğum her an olabilir dedi yarın kontrolüm var tekrardan. Artık gücüm kalmadı ne yapmalıyım???😢