Bana da nasip oldu sizlerle bolushmek🌝
Dogumdan 1hafta once baslayan adet agrilarim vardi kizlar.Ama fazla rahatsiz etmiyordu sadece kasiliyordu kardim.Normal bildiyimiz adet agrisi.Sanci katiyyen yoktu.Doktorum kontrole cagirdi aksamla cati muayinesi oldum 1parmak,2parmaga yakin acilman var dedi eve gonderdi.Daha sonra adet agrilarim da tamamen gecti.Ne sanci ne adet agrisi yasamadim cok garip.1hafta oyle agrilar durdu.Annem de bizde kaliyor tabi bana gore bisey olursa diye.24eylul gecesi tualete uyanirken bacalarimdan su aktigini hissetdim.Bi baktim yerde beyaz akinti ve suyum durmadan geliyor.Ama ne sanci agri hicbirsey yok.Hemen eshimi uyandirdim sonra annemi.Gece saat 03:30.ilik dush aldim hemen biraz makyaj yaptim😂Ama o sirada hafiften adet agrilari gelmeye bashliyor.Kedimin suyunu mamasini verdim evleri kontrol ettim ve apar topar evden chiktik.Hastaneye yetishinceye kadar sancilarim bashladi.Dr kontrol etti 5san acilman var hemen dogumhaneye aliyoruz dogumun basliyor dedi.Asil hikaye burada basladi sanirim🥹Annemle kucaklashtik ve dogumhaneye aldilar beni ve tabi eshim butun bu surechte hep yanimdaydi.Sancilarin suresi artik 7 ve 5 sonra 2 dak bire inmeye basladi.Doktorum henuz benimle degildi.Sadece iletishim halindeydik telefonda.Odada sadece eshim ve ben.Arada sirada ebe ve hemshire gelip gidiyordu kolumdan damar yolu aciyordu.Sadece nefes alip vermeye ve haraketde olmaya odaklanmistim.Eshim belime massaj yapiyordu.Pilates topunda bazi haraketler yapiyordum.Agrilar inanilmazdi ama yine de bagirmiyordum.Sadece odada geziyordum.Babam ve erkek kardesimi pencereden o sirada gordum ve kendimi saklayamadim agladim.Onlar da agladi.Bazen de eshimin omuzunda agliyordum ama sonra yine kendine gel deyip nefese odaklaniyordum.Sabah saat 10:30 gibi artik doktorumu arayip sancilarin dayanilmaz oldugunu soyledim.Ebe geldi kontrol etti acikligimi 7,5 olmus hemen dr gelmeli dedi.Doktorum geldi ve dogum basladi.Malesef artik pek gucum kalmamisti ve ikinmam iyi degildi.Cocugun kafasi da takilip kalmisti ve guch lazimdi cikmasi ichin.Dr karnima baski yapti elleriyle yardim etti ve sonunda minigimizi kucagima aldim.Eshim de bu surechte hep basimin uzerindeydi birakma nefesini diyordu. O,yanimda olmasaydi ben bu surechte kendimden gide bilirdim.Gerchekten iyi ki,yanimdaydi.Saat 12:00 da oglumu kucagima aldim ve kokladim.Inanilmaz..Herkese kolay dogum diliyorum🤲🏻Bir de sanci chekerken hep dualar okudum