Kızlar merhaba şuan 33 haftalık olduk 32. Haftamda nst de minik sancılarım çıktığı için hastaneye yatırıldım 1-2 cm açıklığım da varmış ama daha önce doğum yapmıştım ondan kalmış olabilir deselerde her ihtimale karşı erken doğum olursa diye bebek için 24 saat arayla 2 dok ciğer geliştirici iğne bana ise 3 adet turuncu bir hap içirdiler 20 şer dakika arayla sancı durdurucuymuş. Şuan iyiyim şükür sadece karnımda şişlik şeklinde kasılmalar oluyor bol bol yatıyorum ama bu iğneler falan iyi mi oldu kötü mü bilemedim benim gibi bu duruma benzer hikayesi olan varsa yazabilir mi