Cikorito1310 Ankara’da doğum yapicam inşallah GATA,Etlik Zübeyde hanım,Etlik şehir hastanesi sizce hnagi hastane ve doktor iyi
Yasmnk Merhaba. Etlik şehir hastanesine git bence 2 arkadaşımda orda doğum yaptı çok ilgili dediler Ben kontrole bir kere gittim eşimi almadıkları ıcın tercih etmedim Gata için tüp bebek servisi gğzel ama kadın doğum için pek bişey diyemiyorum