Bugün çati muayenesi ve açıklık muayenesi oldum ne açıklık varmis nede bebek kanala girmiş. Çarşamba günü tekrar çağırdı ama artık git gel git gel yorulduk ve sıkıldık. Doğumu başlatmak için evde ne yapabilirim bir de çatı muayenesinden sonra doğumu başlayan kişiler duymuştum tetikliyormus galiba öyle bir şey olabilir mi acaba 😐😐😐 Çarşamba günü 40 haftalık olacağız bu arada