Nurcan08 Merhaba arkadaşlar 2 hafta önce doğum yaptım fakat kendi içimde çok sıkıntılı günler geçiriyorum bu dönemde psikolojik destek olacak ilaç kullanımı olabilir mi yoksa emzirmeyi kesmem mi gerekir bilginiz var mı
TgbHmz Nurcan08 Psikiyatri de giderseniz belki o verebilir bir arkadaşım Psikolojik olara rahatsızdı hem hamilelikte hem de emzirirken ilaç kullanmaya devam etti mecburi olarak
TgbHmz Nurcan08 Ama tabi tanısına göre değişir bnce siz gıdın bir psikiyatriye mutlaka bir çözüm bulunur ilaçlı veya ilaçsız