Comeasli Gizem_cetinbas hayirli olsun darısı bizlere insalah biraz erken gelmis yani 39 40 41 i bekleyen bebekler var hareket vs yaptınız mı ben 37 olunca başlamak istiyorum hareket lere
Gizem_cetinbas Comeasli çok yürüdüm çok merdiven indim çıktım doğumum o kadar hızlı oldu ki ben bile anlayamadım 😅
Comeasli Gizem_cetinbas suan 36 haftaalik olacam perşembe günü bende 37 de baslamak istiyorum açıkçası 40 a kafar beklemek istemiyorum