Kızlar hamileliğin ilk aylarında yaşamıştım bulantı sorunu ama 4. Aydan sonra bitti şimdi 2 haftadır yeniden başladı çok sık değil ama daha uzun etkili sanki 38+1 deyiz dün gece o kadar kötü oldum ki hala kendime gelemedim hala bulanıyor neden olur böyle olan var mı nasıl atlattınız