Sedaesin Ardkadaslar 5 hftalıkk hamileymm bel agrım cok normal miiii üstte tutunn lütfen doktora gütmelimiyimm
ayaniz Sedaesin canım simdi biz ne desek yanlıs olur belki normaldir sen genede doktora danış en iyisi..
Sibellaa Sedaesin 8. Haftaya kadar o kuyruk sokumu ağrılarından yerlerde süründüm. Kaç kere acile gittim ama bişey yapamıyolar tabi. 8. Haftada kesildi normale döndüm. Tabi kendi doktoruna sor canım en doğrusunu o söyler
Efuli53 Sedaesin benmde belim cok agrır ama bekarlıkta bi sakatlıktan dolayı benm. Burda bir kaç kişiden bel agrısı yüzünden düşük yaptıgını duymuştum. Ne kdr dogru ne kadar ciddi bi durum bilmiyorum canım. 🤨
Aysebkr1258 Sedaesin eğer yürüyemiycek kadar ağrın varsa kramp tarzında batıyorsa bi doktoruna danış ama bel ağrısı oluyor bende yaşadım hala da yaşıyorum 11+1 hamileyim sert yere sırt üstü yat iyi geliyor
Bgusta Sedaesin herkeste ayni olcak diye birsey yok kimisi birsey olmaz demis sen ihmal etme beni dinle doktora git. Agrin sizin oldumu kanaman olsa da olmasa da doktora gitmelisin zaten ihmale gelmezzz
Burcinn00 Benimde çok ağrıyordu belim ama dayanılmaz Bi ağrıysa muhakkak git ihmal etme umarım sağlıklıca kucağına alırsın evladını
BeyzZaA Sedaesin çok normal ben nasıl yatıcam nasıl oturcam diye düşünür olmuştum bebek tutunmaya çalışıyo