Zeynepkanat inşallah normal olur gönlünüze göre olur benim ilk gebeliğimde çok direttim öner bey istemedi alalım dedi 40 ta sezaryenle doğurdum hareketsizdi zaten çıkınca 12 gün yoğun bakımda yattı bu sefer o ne derse onu dinliyorum biz daha 31 haftalığız inşallah sağlıkla sorunsuz bir şekilde hepimiz kavuşuruz 🤲🏻