Nur-cifci Merhaba hanımlar ben 10 gün önce normal doğum yaptım dikiş ağrılarım geçti fakat klitoris kısmımda ağrı var ve ayağa kalktığımda daha fazlalaşıyor birde sanki birşey düşecekmiş gibi hissediyorum normalmi bu durumu yaşayan var mı?