Burcu35 Ayseyucel 17-18 arası hissetmeye başladım canım böyle sudaki balık havadaki kelebek gibiydi pır pır 😍
Yildizim Ayseyucel Ben 21 haftalık iken hissettim. Doktorum ilk gebelikte 24. Haftaya kadar yolu var demişti
Deletedmom197 Bende 17+5 te hissetim. İlk gebeliğim. Ama bende bi oğluş var maşallahı var yani kıpır kıpır. 😊
Candy_liz Ayseyucel 19.haftada net hissettim. Öncesinde hissetmeye başlamıştım ama bağırsak hareketi mi bebiş mi emin olamıyordum🤣
673494 Ayseyucel canım bende 21+3te hıssetttım. Bı kac gune dahA net hıssedersın. Ben ağlamıştım cunku cok uzun surmustu cok farklı bırsey tadına cok guzel varıcaksım sıkma canını acele etme ❤️
CansuCaTurkmen İlk 16.haftamda hissetmeye başladım canım küçük küçük hareketlerdi sonrasında giderek kuvvetlendi ☺️