Kızlar merhaba 😍
Ben 14 Eylül’de kadın doğuma gittim. Gittiğim gün yumurtlama dönemimmis. Doktor detaylı her şeyi sordu öncesinde iki düşük yaptım birçoğunuz biliyor. Bunun için gittim bende her şey normal hatta gayet iyi görünüyormus. Ama bu testi neden istedi onu anlamadım yardımcı olursanız sevinirim şimdiden teşekkürler 🥰