Bende 30 haftalık olmadan başlamıştı. Tiroit,kansızlık vs hiç bir sıkıntım yok. İlk gebeligimdede olmuştu. Doktor normal dedi. Bazen zorluyor beni ama idare edeceğiz artık. Kalp kan pompaladigi için bebeğe nabız yükselmesi normalmis. En fazla 105 falan oluyor benimki. Beni etkiliyor ama. Hemen hissediyorum.