Gulgulhan Selam hanımlar. 34 haftalık hamileyim. 32. Haftada çalışabilir izni almıştım. Ancak 35. Hafta itibariyle izne ayrılmak istiyorum. Zorlanıyorum artık. Bunun için tekrar doktora gidip çalışamaz raporu mu almam gerekiyor?
nur__a Gulgulhan Evet aldığınız rapora da bakarsanız 37.haftaya kadar geçerli olduğunu görürsünüz. Bu yüzden gidip çalışamaz raporu almanız gerekiyor.
Nrksknnn123 Gulgulhan evet çalışır raporunuzu çalışamaz raporuna çevirmeniz gerekiyor. Bende 37. Haftaya kadar çalışıyorum son haftam çok zorlanıyorum işe gidip gelirken ama sonrasına aktaracak izinleri düşünüyorum mecbur bence sizde 37ye kadar dayanmaya çalışın inanın bebek doğduktan sonra keşke izne ayrılmasaydım diyeceksiniz
28-subat Gulgulhan merhaba 32de çalışabilir raporu almak zorunlu mu acaba , birde 32+6 mı acaba 32+0 mı raporunuz , hem devlet hem özel hastaneden alınabiliyor mu
Pinar0808 Bi çalıştığınız yerle görüşün doktorunuzdan çalışamaz raporu alıp izne ayrılabilirsiniz diye biliyorum.32de değilde örneğin 35te ayrılabilirsiniz 3 hafta sonraya eklenmiş olur mantıken
Nur-cifci Ben de sizin gibi 37. Haftaya kadar dayanamadım 36. Haftada ayrıkdım izne ama izne ayrılacağınız gün itibari ile iş yerinize bildirin ben iznimi başlatacağım diye o gün doktorunuzun yanına gidip raporu alın bu şekilde oluyor
Mgdgn Baharoloji Bende memurum 32 de çalışabilir raporu aldım 37+0 da çalışamaz raporu aldım ve bir sıkıntı yaşamadım. Kimse al ya da alma demedi. Bende gidip alıp çalıştığım kuruma verdim, bir haftadır izindeyim doğum iznim başladı şükür geri dönüş ya da problem olmadı
zeynepsg Kızlar peki hani doğumdan önce 2 ay izne çıkılabiliyor yaa onu hangi haftadan baz alıyor hani sonuçta doğum 36-40 hafta arası herhangi bi gün olabiliyor
Baharoloji Mgdgn bana gerek olmadığını söylediler zaten 32. Haftada hangi güne kadar çalışabilir olduğumuz yazıyordu 37+0 baz alınarak o tarihten önce ayrılacaksanız çalışamaz gerekir demişlerdi
Baharoloji 28-subat 32+0-32+6 istediğiniz zaman alabilirsiniz ben 32+2 fe almıştım devletten ve sgk ile anlaşmalı olan özel hastaneden alabiliyorsunuz anlaşması yoksa geçerli olmuyor
Gulgulhan 28-subat özelden alinmiyor diye biliyorum. Ben 32+0 da aldım calisabilir raporunu. Herhangi bir devlet Hastanesi’nde alınabiliyor.
nur__a 28-subat Almazsanız otomatik olarak izne ayrılmış görünürsünüz. Özelden de devletten de alınabiliyor, ben özelden aldım.