AlyaDerin21
37.haftamda kasığıma ağrı girdi birden,ertesi gün kontrole gittik 4 cm açıklığım çıktı.doktorum eve gönderdi,yatıp dinleneceksin tuvalet dışında kalkmayacaksın eğer 1 hafta içinde doğum başlamazsa hastaneye yatış vereceğiz dedi.ama doktorumun yatış dediği günden bir gün önce akşam otururken birden belime sancı girdi.biraz uzandım ama geçmedi,hemen doktoru aradık ben de o sırada duşa girdim.hastaneye kontrole çağırdı.kontrolde açıklığım 8 cm çıktı😳 hastaneye giriş yaptığım saat 9du bebeğimin doğum saati 10.30, ki 1 saatlik süre nst,lavman,damar yolu gibi hazırlıklarla geçti. Doktorum son kontrolü yaptığında açıklığım 10 cm olmuştu,15 dakikada doğurdum hem de epiduralsiz😳😬😁