BuBenimMasalimm Kızlar 32. Hafta çalışabilir raporu alacağım da 31+6 ya randevu aldım, bir sıkıntı olmaz değil mi zamanlama olarak 31+6da alınabiliyor değil mi ?
ardengunes BuBenimMasalimm bende bu konuyla ilgili post açmıştım kimi 32 de gitmen gerek yazdı kimi git sen olur yazdı mecbur gittim geçen hafta 31+6 da doktorum ben demeden söyledi zaten izine cikcakmjsin diye evet dedim yazdı raporumu git yani sende oluyo canım