Merhaba hanımlar 👋Burada en başından beri pozitif doğum hikayesi okuyup gün gelecek bende onlara yazacağım diyodum gerçekten de öyle oldu. Geçtiğimiz hafta Salı günü sabah 9 da kontrolüm vardı. Önce nst ye bağlandım ilk bebekte sancı çıktı doktorun asistanı diğer bebeklere bağlamamıza gerek yok doktor hanım bi görsün önce dedi.Ama benim hissettiğim herhangi bir sancı yoktu. O gün 33+0 da doktora gitmiştim. Bu arada bilmeyenler için belirtmek istiyorum normal gebelik nasıl 40 haftaya denk geliyorsa üçüz gebelik de max.33 haftaya denk geliyor. Neyse sonra doktorun odasına girdim doktor direk sancın çıkmış beklememize gerek yok daha fazla doğuma alalım bugün seni dedi. Önce muayene etti bebişlerin suları ve kan akışları gayet güzel dedi. Sonra alttan da muayene etmek istedi. Rahim ağzı uzunluğunu kontrol etti. O da gayet güzeldi herhangi bir açılma vs yoktu. Gebelik boyunca da herhangi bir açılma ya da serklaj işlemi yapılmadı şükür. Muayene bittikten sonra doktorum yenidoğan yoğun bakım ünitesini arayarak yer var mı die kontrol etti. Herşeyi konuşup kararlaştırdık ve o gün yatışım yapıldı. O gün herşeyin olacağını tahmin ederek hastaneye hazırlıklı olarak gitmiştik eşimle hastane çantamız vs herşey hazırdı. Ama o gün net olarak doğum olacağını bilmediğim için sabah kahvaltı yapmıştım. Onun için ameliyat saati biraz gecikti haliyle açlık durumuna göre. Saat 15.00 a doğru doğumhaneye giriş yaptım. Üçüz olduğu için hastanedeki doktorlar asistanlar çok heyecanlıydı ve size abartmıyorum içerde 20-25 kişi vardı.Herkes o anı görmek istiyordu aralarında bir sürü muhabbet dönüyor resmen goygoy yapıyolardı. Onlar rahat olunca bende kendimi nedense hiç kasmadım panik yapmadım. Kendimi doktoruma teslim ettim tam anlamıyla. Önce anestezi doktoru geldi yanıma asistanıyla birlikte yapılacak işlemleri tek tek anlatarak rahatlattı beni.Spinal aneztezi oldum. Ve yapılan iğne canımı hiç acıtmadı diyebilirim. Normalde kan alınırken yapılan iğne daha çok can yakıyor. Burda sizin yapmanız gereken kendinizi kasmayın ve uygun olan pozisyonu alın. Sonrası zaten çok kolay oluyor. İğne yapıldıktan sonra ayaklarımda sıcaklık hissi başladı. Ve bu sıcaklık yukarı doğru hızlıca çıkarak tam anlamıyla uyuşma başladı. Sonda takıldı. Ve doğum başladı. Saat 15.04 te kızım 15.05 de oğlum ve kızım aynı dakikada sırasıyla dünyaya geldi. Hemen doğumhanede doktor ön muayenelerini yaptı ve herhangi bir sıkıntı olmadığı bilgisi verildi bana. İçim o kadar rahatladı ki o an size anlatamam. Sonrasında bebekler hemen yukarı yenidoğan yoğun bakım ünitesine çıktı. Benim aşağıda ameliyatım devam ediyodu. Bebekler çıktıktan sonra beni herhangi bir şekilde bayıltmadılar. Her anı hissettim. Ama acı yoktu☺️ Göz kararması öide bulantısı vs gibi şeyler de olmadı. Benim de ameliyat işlemi bitince yukarı çıkardılar. Ben narkozu herhangi bir ağrı bel ağrısı omuz ağrısı baş ağrısı olarak çekmedim. Sadece kusma ve ishal oldu o şekilde attım. Üçüzlerime gelince sağlık durumları hamdolsun gayet iyi. Solunumları iyi cihaza bağlı değiller en başından beri🤲🏻 2120-1950-1550 kg olarak doğdular. Çocuk doktoru enfeksiyon riskine karşı 10-15 burda tutucaz dedi. Her gün sabah ve akşam olmak üzere süt götürüyoruz. Günden güne daha çok toparlanıyolar hamdolsun. Doğum anında burdaki arkadaşlar için de dua ettim herkesin sağlıkla doğum yapabilmesi için. Benim doğum hikayem bu şekilde kızlar. Herşey hamdolsun çok güzel geçti. Darısı sizin başınıza inşallah. Asla korkmayın pozitif olun ve bol bol dua edin. Emin olun Allah herseyin en güzelini zaten sizin karşınıza çıkaracaktır. Sağlıkla kalın 🌸