EdaAtmaca Merhaba bebeğin hareketlerini kacıncı haftasa hissettiniz. Ben ilk hamileliğimde 21 haftada hissetmiştim acaba şimdi kacıncı haftada hissederim diye çok merak ediyorum☺️
minikinsantanesi EdaAtmaca 18 haftada pıt pıt hissettim 20 de böyle karnımda bebeğin olduğunu hissediyodum değişik bi kıpırtılar oluyordu 21de tam olarak hissettim hatta 2 sefer de dışardan eşim hissetti 🥹