annesi53 Kızlar selam 31 haftalık hamileyim bebeğin kafası 34+6 çıktı ama doktor şöyle birşey söyledi ultrason ölçümleri büyük çıkartıyor bu seni korkutmasın dedi ama aklımda kaldı tabi sizde böyle durum oldumu
Fatma-ylcn annesi53 benim bebeğiminki de 2 hafta önde çıkıyordu geçmiş haftalarda şu an 40 haftalık olduk kendi haftasıyla uyumlu çıkıyor. Bence endişelenmeyin doktorunuzun söylediğine güvenin ultrason cihazlari çok hassas ölçümler yapıyor bazen yanıltıcı olabilir.
Busssx annesi53 Benim oğlumun da kafası 3 hafta büyük bedeni de kendi haftasına göre 2 hafta büyük gidiyordu sonuçta birşey olmadı iri bebek doğdu çok şükür herşeyi yerinde tosun paşamız oldu ☺️
Sevalinkaa annesi53 2 hafta önce bende de kafa ve karın çevresi 3 hafta öndeydi. Bugün randevum var gelişmeleri yazarım ☘️
Sevalinkaa annesi53 hiç bir sıkıntı Olmaz bu yeni nesil böyle dedi sadece sezaryen olacak çünkü bir tosun geliyor dedi. Tarih aldım 😁
Sumeyye237 Neden oluyor acaba ya çok ilginç benimde kızımın göbek çevresi 2 hafta geriden geliyor dedi 36 haftalıkken gittim göbeği 34 ölçüyor.
annesi53 Sumeyye237 hiç bilmiyorum ama doktor endişe edicek bir durum değil dedi ultrason ölçümleri ile alakalıymış
Masal-10 annesi53 Benim bebeğimin de hep 1 hafta kafası önden gidiyor hatta cinsiyet kız şaşırmıştık ama doktor sıkıntı olcak bir durum değil demişti daha 23.haftadayız ilerleyen zamanda dahada artar mı bilemiyorum sıkıntı olmaz heralde doktor olsa söylerdi 🙏
Cgllay annesi53 benımde 34+4 de gittigimde kilosu 2550 idi. Hamd olsun herseyi icin iyi dedi doktorum.. ultroson kagıdında kafa cevresi icin 37+2 yazıyordu ama kötü bisi olsa doktor söylerdi ztn 😍