Merhaba şuan 37+5 haftalığım bebeğin başı yukarda ve hiç pozisyon değiştirmedi o yüzden sezeryan olacagım kilosu ortalama 2700 , doktor çarşamba günü alalım dedi tam 38+0 oluyorum ama ben biraz daha dursun en azından 38 sonuna doğru diyorum ama pek bişey farketmeyecek dedi nst sonucuna göre gün konuscaz 38 de doğum yapıp bebeği düşük kiloda olan var mı acaba