Deletedmom_70 benimde böyleydi canim, üstelik bir düşük birde ölü doğumum var diye daha dikkatli olmam gerekti. Yemekten başka hiç bir iş yapmadim, yemek de öyle aman aman değil yani, ama kaynananız size güzel baakiyorsa eve geçmeyin, en azından hamileliği orda yarilayin 21. Haftayı orda bitirin, çünkü insan sürekli birşeyler hazırlayıp yiyemiyor. Eğer vicdanlı kadınsa sizde evladınız için orda kalın yatin dinlenin. İnsan insana hep lazim