BusraOzhan Merhaba hanımlar 16+5teyim eşimden grip bulaştı. Önceden gece ayaklarımın altına vicks sürer çorap giyer uyurdum sabaha bişeyim kalmazdı ama şimdi de vicks kullanabilir miyim kararsızım. Bu konuda bilgisi olan var mı?
Burcu35 BusraOzhan vicks tavsiye edilmiyor canım. Peçete sürüp ara ara çok tutmadan koklayabilirsin burnun tıkalıysa eğer
Elifcik34 BusraOzhan bende grip oldum salı günü Dr a sordum bi şey olmaz dedi.tıkalı olursan daha kötü dedi
_nihall BusraOzhan canim bn hamilrligimde kullandim burnumun altina surdum hemde bisey olmadi cok sukur😊
BusraOzhan Blackmelody Hamileliğimi yeni öğrendiğimde bir kere yapmıştım ama annem zararlı olabilir dedi şimdi korkuyorum 😓
Goncaaa Benim aşırı bel ağrılarım oluyordu ve eşim belime vicks sürüp ovalıyordu öyle uyuyordum doktor hiç bir şey olmaz dedi hala da bir yerim ağrıdığında ilaç içmektense önce vicks sürüp ovalamayı tercih ediyoruz