Symm yanlış hatırlamıyorsam Alladdin diye bir doktor vardı. Hamilelik planlarken ona muayene gittim bana çocuğumun olma ihtimalinin çok zor olduğunu hemen rahim filmi çekilmesi gerektiğini söyledi. Beni hem çok korkuttu hemde çok üzdü. 1 hafta sonra ilk korunmasız ilişkimde hamile kaldım. Kendi doktoruma Kontrole gittiğimde bu durumdan bahsettim her şeyin yolunda olduğunu ve rahim filmine asla gerek olmadığını söylemişti