Ebus2045 Feyzabeyoglu kuzum benim ilk dogumumda çok rahattı aynı doktor tabi buda çok iyi geçti çok şükür herşey güzel ve rahat oldu
Feyzabeyoglu Ebus2045 ne güzel. Benim ilk dogum aci eşiğim düşük herhalde zordu ya🥲 ama farklı doktor olacak bu sefer belki farklı olması iyi gelir😅 kendimi teselli etmeye çalışıyorum 🤣
Ebuss35 Ebus2045 Çok sevindim gözünaydın. Rabbim sağlıkla büyütmeyi nasip etsin inşallah nasıl geçti 🥹
Ebus2045 Ebuss35 çok şükür girerken çok ağladım oğlum arkada kaldığı için bana bişey olursa falan diye. Sonrasında herşey çok güzeldi canim