Hamilelikte saçlarını boyattan var mı bilmiyorum ben bu konuyu biraz kafama takıyorum insan aynaya baktığı zaman kendini daha mutlu daha güzel görmek istiyor tabi daha doktoruma danışmadım hastaneye gitmedim gittiğim zaman danışacağım zaten ama sizlerden de fikir almak istedim