Ecemnm Nasıl geçiyor varmı ağrı siziniz benim üç gündür ağrısız sızısız geçiyor sizin nasıl geçiyor 🥰
Zeyna01 Ecemnm 16 haftalık hamileyim bende sol tarafım ağrı oluyor sadece oda dayanılmiycak gibi değil onun dışında çok şükür çok güzel gidiyor
Sweety11 Ecemnm bende 14 haftalık oldum yorgunum aşırı derecede ama kusmalarım bitti çok şükür heyecanlıyım 😅
123123 Ecemnm ikinci bebeğim ilkinde böyle şeyler yaşamadığım için bu beni çok zorluyor ağrımayan yerim yok sanırım 😕
Blackkcat Ecemnm yaa ne güzel🥰çok ayakta kalmazsam ben de baya iyiyim bulantı da geçti benim,13+6yım ama erken yumurtlama olmuş 5-6gün usg de önde gidiyoruz,cinsiyetimize de erkek gibi tahmin etti ayrı ayrı 2doktor da
Mervegunesakbas Ecemnm midem bulanıo bigün ertesi gün popomun üstüne oturamıyorum sonra bi bakıom başım dönüyor gözüm kararıyor bi bakıyorum uyuya kalmısım😃😃 böyle işte