Bllackrosie Deletedmon_98 3-4 gün kala yapsan daha iyi olur bi sonuç çıkmazsa gününün geçmesini beklersin. 9 gün çok erken
Deletedmon_98 Aysennn1608 oy 🫶🫶 Sağ Salim kucağınıza alın inşallah çok iyi neyin ne zaman çıkacağı belli olmuyorr ne güzel erkencikten çıkmış
Aysennn1608 Deletedmon_98 amin inşallah 🥹🙏🏻 Allah gönlünüze göre versin sizin de… İki ay önce bu sitede hamilelik haberi verenlere gıpta ederek bakıyordum ben de. Rabbim isteyen herkesin kucağını doldursun 🥰
Deletedmon_98 Bllackrosie söylediklerinizin hiç biri yok bende 🤭 sadece normalde bel ağrısı yaşamam regl sancımda bile sırt ve belim ağrıyor bukadarcık sanırım Buda belirti olmayabilir 😕 galiba o yüzden beklemem gerekcek 🥹
Deletedmon_98 Bllackrosie oy oy oy bal bebiş sağlıcakla gelsin inşallah 💖 sağ Salim kavuşun darısı başıma 💖
Bllackrosie Babywunsch merhaba canım çok şükür iyiyiz. Minikte büyüyor yavaş yavaş 🥹🩷 sen nasılsın naptın belirtilerin var mı
ceylan0945 _arzutasci ben 2 tane erken 2 tane diğer testten yaptim erken gebelikte cikmadi diğer testte çıktı
Deletedmon_98 _arzutasci 15 20 günlükte çıkmış testinde benim daha olduysa bile çok yenidir çıkmayacak kadar 🤭 onu demek istedim
superstar_00 Deletedmon_98 Doktorlar sağlıklı sonuçlar için regl döneminizin gecikmesini bekleyip yapmanızı öneriyor.