Asli1111 Kızlarr ilk oğlumun adı Efe koymadan önce herkes diyordu efeler çok yaramaz olur diye öyle gerçekten 😅Efeye uyumlu olacak akıllı uslu isim önerlerileriniz varsa 🫶🏻
Kizcelerimmmmm Asli1111 4 tane kızım var Ken erkek isim onerisinde bulunmam doğru olurmu bilmiyorum ama 🤭 ege
MerveKaya38 Asli1111 hamza normalde sessiz sakin dediler ama oğlum maşallagı var bi dk durmaz bu çoçugun yapısıyla alakalı ya isimle olacagını sanmıyorum şimdinin kız çoçukları erkek çoçuklarını geçmiş 😂😂 rabbim güzel ahlaklı terbiyeli etsin inşallah
Asli1111 MerveKaya38 yaa Hamza bende çok istiyorum ama bir yandan bilmiyorum nasıllar Allahım lütfen ikinci uslu olsun 😃😃
Asli1111 2boymoms çok fenalar ya henüz 1 yaşımda ama enerjisine yetişemiyorum beş dakika bir yerde durduğu yok
Kubra0505 Asli1111 bi komşumun oğlu var adı Hamza. Ama komşum bu bizim imtihanımız diyo o kadar ki yaramaz 😃 Allah yardımcıları olsun diyorum gerçekten
2boymoms Asli1111 benimde oğlum 2 yaşında bizimle dövüşüyor evin içinde bağıra cagira koşarak geziyor sanki o bağırıp kosmayinca biz onu görmüyoruz 😂😂
Minigiim-vebenn52 Asli1111 bence her çocuğun karakteri farklıdır isme özel bi durum olduğunu düşünmüyorum 🌸
Rainyy Asli1111 öğretmenlik tecrübelerime dayanarak söylüyorum Yağız ismi hem akilli hem sosyal bir çocuk oluyor. Hangi sinifimda yağız varsa sınıfın en zeki ve çalışkan çocuğuydu. Oğlum olsaydi düşünürdüm kesinlikle