Baharr_zn Canım sen bi kere herkesin dediğine kulak asma çünkü hepimizin gelişimi, hamile kaldığımiz kilolar, beslenme şeklimiz farklıdır. En basta bunu diyeyim sana. X kişi 3 kg alır ben 7 kg alırım, tamamen bize ve hamileliğimize bağlı bir durum bu. Kabızlık var demişsin yanlış görmediysem,kefir icebilirsin bunun için ve yanında çiğ kuruyemişler tüketebilirsin..Ödem varsa bacaklarının altına 2 yüksek yastık koyup uzatıp dinlenebilirsin. Bide YouTube da Elçin Demirel’in kanalı var bak oraya üye olup çok kaliteli videolar var o egzersizleri yapabilirsin ama aniden başlama tabii isinma hareketleri yapıp sonra devam etmen lazım,bacakların daha çok ağrır yoksa☺️ bide öncesinde doktoruna danışmalısın. Bol su içmek de çok önemli bu süreçte..Şahsen ben sabah akşam yemek yerim,öğle yemeği çok çok nadirdir yediğim. Sen de öğle saatlerinde kendine türk kahvesi yapıp yanında bir küçük bitter çikolata veya ceviz vb şeyler yiyebilirsin,sade maden suyu da çok etkili bak hem magnezyum açısından hem de zayıflama açısından iyi gelebilir. Önerilerim biraz uzun oldu ama herkes için katkı sağlayacağını düşünüyorum 🌺😌