Nehirmilamom Ezbir yüzde 80 ögrenirsin canım ama bazı doktorlar kesin söylemek için bi kac hafta daha bekletiyor ama doktorun iyiyse söyler
Annetubiss Ezbir Merhaba bende 14+4 oldum bugün bende gideceğim bakalım gösterecek mi kendini. Geçen hafta göstermemişti 😅
_brcu88_ Ezbir saklamazsa eğer evet öğrenirsiniz 🥰biz 13+5 te öğrenmiştik kızımız olacağını 3 gün sonra doğumum var değişmedi ❣️🌸
Ezbir Annetubiss ayyy hadi inşallah haberleşelim 😍 hareketli olsun diye Türk kahvesi çikolata vişne suyu falan öneriyorlar bilgin olsun canım
Sweety11 Ezbir ben 13 haftalıkken gittim doktor 2 3 hafta sonra netleşir demişti ama kızımda 14 haftalıkken kız dedi ve değişmedi hiçbi zaman bence belli olur
_brcu88_ Ezbir çikolata ve vişne suyu bende hiç etki etmedi 😂ama türk kahvesi kesinlikle öneriyorum 😍her seferinde onun sayesinde gördük yüzünü falan normalde hep saklardi 😂