Ben doğumdan bir hafta sonra takamya başaldım sezeryan oldum doktorum bır ahfata sonra tak dedı bende takamaya basladım belimede iyi geldi bugun 19 gün oldu doğum yapalım nerdeyse eski halime kavuştum az bişey göbeğim kaldı doğudman sonra 8 kilo kendiliğinden gitmişdi onunda etkisi var kesin şuan 4 kilo fazlam var gün için takıyorum bana iyi geliyor ilk kzıımdan sonrada takmısdım o zaman toparlamısdı şimdşde yinede doktorunuza sorun