673494 Doktora gıttım bugun tahlıller vardı. Seker yuklemesı yapmadıgın ıcın suyun fazla demıslerdı ama sekerım gayet normal degerlerde cıktı. Suyumun fazlalıgı birsey olmaz dedı ama erken doguma yol acar dedı. Basına boyle bısey gelen varmı?. Normalde deger max 15 olması gerekırken benım 25miş. Ben 32haftlıgım bebegim 35 haftalık 3hafta önde gidiyor. 30 aralık tarıh verdı ozamana kadar dogum yapmamam gerekıyormus cunku daha kucuk dedı :(
Aysin_Tugrul 673494 bendee de var ayni durum seker testi yaptim sinira yakin Dusuk cikti hatta. Bebegim 10 gun felan ilerde gidiyor suyum fazla. Doktor bazi gebelerde sebepsiz su fazla olabilir ama erken dogum riskin var dedi
YagizAsyaMom 673494 benimde şekerim yok ama bebeğin 2 hafta önde 35 haftalığım şu an 37 ile uyumlu 🙄🙄😯
Hulyaaaaa75 673494 canm bmle aynısın suyun fazla diyolar ama tahlillerde de seker cıkmıyo bebedm semn gibi önden gidiyo haftalarmzda synı ama bna doktorum erkn dogum rskindrn hiç bahsetmedi şuan cok sasrdm bn doktra gşttgmde 32 ydm suan 33+1 im
Seydanur Canim korkma benimde seker dahil hersey normal di ama suyum hamile oldugumdan berri fazladi..suan 34+1 im..ve suyum 32 haftadan sonra indi .. ayrica bana da dedi erken dogum riskin var falan sukir allaha hic bir sey olmadi.. ayrica su fazla olsun ne olacak bebeginde sıkıntı olmadığı muddetce ..benimde 3 hafta ilerde bu arada :) ama ben ve esim iri insanlariz..genetik diye birsey var sakin unutma..
673494 Seydanur sadece erkek gelıcek dıye korkuyorum bıraz daha buyusun ısıtıyorum cunku. Zaten ben ve eşimde uzun boyluyuz . İnsan tedirgin oluyo cunku. Benimkide düşermi dersiniz bu neye gore oluyor kendılıgınden mi?
673494 Aysin_Tugrul benımde 20gune yakın önde gidiyor. Saglıkla kavusalım ınsallah dua edelım bırbırımızd ❣️
Janset2105 Bende şeker yüklemesi yaptırmadım. Her kontrolde doktorum suyu çok fazla maşallah felan diyor ama 😀😀 Şeker yüklemesi ile su fazlalığını hiç birlikte bağdaştırmadı doktorum. 33 haftadayım bende 2 hafta kadar önde gidiyor erken doğumla ilgili bir risk de söylemedi ama 15 günde bir çağırmaya başladı
673494 Janset2105 benıde ıkı haftada bır cagırdı bugunden ıtıbaren. Insallah zambında hayırlı sekılde dogar evlatlarımız❤️
Seydanur 673494 ya senin vucut yapin bazen bebegin bebegin yutkunma kaslarından oluo.. mesela benim dr dediki bebek amniyo sivisini emer ve idrar olarak atar disari sonra aanne onu idrar olarak atar ..ama bazi bebeklerde 30 haftaya kadar emme yutkunma sistemi az gelisir kaslar tam gelismez az sunl yutar ve su fazla olur annede..korkulacak bisey yok seker yoksa.. yani suan bende sukur dogumla alakali bi belirti yok ..hem kafana sakin takma ..bebeklerin emme sistemi 30 haftadan sonra gelisio zaten benimde 32 haftada suyum azaldi bebek normal emdigi icin ..
673494 YagizAsyaMom aynıyız nerdeyse. Doktor bana 30 aralık dedı. Yanı yeterkı 36 yı 37yı gorelım dedı ınsallah goruruz .
YagizAsyaMom 673494 korkma Allah İn izni ile bir şeycik olmaz sadece şekerli şeylerden hamur işi fln bunlardan uzak durmak gerekiyor ki su artmasın Çünkü benimki 1 haftada hereseyse 575 gram almış 🤢🤢
673494 YagizAsyaMom dıkkat etmeye basladım bende cok dıkkat etmıyordum acıkcası. Insallah duzene gırerız hayırlsıyka💙
Aymabey İlk kızımda benim şekerim düşüktü hatta suyum çok fazlaydı baya yani 41. Haftaya kadar doğuramadım sezeryan oldum Doğumda öyle fışkırdı ki sesini bende duydum
673494 Hulyaaaaa75 doktor suyun fazla oldugu ocın tasıyamazsın ve o sekılde erken dogum olur dedı . Bıde akcıgerlerı gelıssın dıye 30 aralıga kadar kesın beklemelıyız dedı. Baska sıkıntım cıkmadı ama ınsallah normale gıreriz💙
673494 Seydanur ben suan 32deyım ıkı hafta sonra kontrl var bırde ntsye giricem bende. Bakalım bende azalma yasa artma varmı . Rabbim yardım etsın her anneye❤️
MERVEATALAY Ayni sorun bende de var suyum cok fazla gebelik sekerim yok ve bebegim onden gidiyor cok hizli kilo aldi 2 haftada 1600 den 2400 grama cikmis 30. Ve 32. Hafta kilolari. Doktor kontrole artik her hafta gel dedi erken dogum riski var diye birsey demedi ama nst ye de yolladi sancim felan cikmadi ama tedirgin oluyorum. Bu hizda kilo almaya devam edersek su fazlalaigi devam ederse diye. Karnim suan bile cok cok buyuk zaten. Birde erken dogmasindan korkuyorum cigerleri gelissin guzelce
673494 MERVEATALAY banada aynı seylerı soyledı evet ınsallah bı sıkıntı cıkmadan hayırlsıyla atlatırız su son zamanlarımızı🧿
Hulyaaaaa75 673494 alallah cok sasrdım cann ya bana hiç dogumdan bahsetmedi sadece duyun fazla şekerin mi var dedi üçtür gidiyorum açlk toklk tahlilleri yapıyo sonclarım guzel cıkıyo tamam ozman diyo