Kanala yerleşmiş dediler 38 haftayken o zamandan beri ağrım kasılmam oluyordu son 4 gündür şimdi onlarda olmuyor devlette doğum yapacağım. Bugün gidip belki suni yada sezeryanla alacaklarını söylemişlerdi bana. Suni sancıyı çevremde kimse onermiyor bebek gelse gelirdi diye ne yapacağımı şaşırdım. Devlette doğum yapan var mı bu arada dua eder dua beklerim. 🫠🫶❤️🤲