Kızlar benim son bir haftadır ayak tabanımdan ve kenarlarından başlayıp ellerime ve dirseklerime yayılan bir kaşıntım var, kaşıdıkça çok minik kırmızı kabarcıklar ortaya çıktı. Onları kaşıdıkça da yara oldu hep. Doktoruma msj atıp söyledim, hiç kan değerlerime bile bakmadan önemsiz dedi. Gebelik kolestazı olabilir mi gibisinden bir şey sorunca da azarladı, kendi kendinizin doktoru olmayın gibi bi şey dedi. E ama kan değerlerimi bile bilmiyo ki, anlamadım ben bu işi. Hangi değerlere baktırmam gerekiyor biliyo musunuz? Bi yerde albümin azalır, alkalin fosfataz artar gibi bi şey yazıyodu mesela. Konuyla ilgili deneyimi olanlar siz nelere baktırmıştınız?