Ayse-0234 Hanımlar neredeyse 1 hafta etti kurtulamıyorum ishalden 31+4 um 1 haftadır ishalim doğal seyler kullandım geçmedi acile gittim binlik serum takıldı geçer dedim geçmedi yine ne yapabilirim.
Matmazelbebi Ayse-0234 Şeftali, ayva, pirinç lapası, muz bunlar kabız yapıyor.Özellikle pirinç lapası tuzsuz yağsız sadece suyla haşlayıp yiyin pirinci saniyede keser inşallah 🥺🤲🏻Gelmiş geçmiş olsun 💕
Nuraaa Ayse-0234 haslanmıs yumurta da cok ıyı gelıyor ishale Muz sonra Kullandıgınız ılaclrdan ola bılır ıshal bende kan ialcı magnezyum kalsıyumdan sonra ıshal oluyorum muhakkak
gamzecgr Ayse-0234 ben de bı ara olmuştum tek kullanımlık bişi vermişti doktor geçmezse bağırsak florana bı baktır demişti gerek kalmadı benim geçti ama doktora danışıp bı test verebilirsiniz siz de
Ayse-0234 1anneseyma açıkçası aklıma gelmedi hiç sormak salı günü kadın doğuma randevum var o güne kadar geçmezse yine ona soracağım neden oluyor diye hastaneye gittiğimde 2-3 gündür ishalim dedim serum verdi vücudun sıvısız kalmasın serumden sonra bol su tüket dedi tükettim ama hala geçmedi yoruluyorum artık wcye çıkmaya
Ozlem1901 Ayse-0234 kuru Türk kahvesi ve limonu karıştırıp yiyince direk kesiyor diye duydum muz haşlanmış patates de öyle geçmiş olsun 🙏🏻
Annetubiss Ayse-0234 ishalden dolayı çok probiyotik kaybetmiş olabilirsiniz doktorunuza danışarak kefir içebilirsiniz. Idrar yolu enfeksiyonundan dolayi bana bir şase ilaç verdiler su ile karıştırıp içtim ve hemen hemen sizin gibi oldum o yüzden kefire başladım
Canseel13 Ayse-0234 aynısıyım 10 gğn oldun ninlik serum aldım bana mısın demiyor 38 haftalığım vücut doğuma hazırlanıyor diyorlar bilemiyorum