Kızlar ben tuvalete kalktım peceteye silince kan geldi . Bidaha sildim bidaha geldi . Sonra nerden geldigini emin olmak için peceteyi belirli yerlere koyup beklettim . İlk önce deliğe koydum beklettim ordan bişey yok . Sonra dudağa koydum üst tarafına ordan geldiğini fark ettim . Eşimi uyandırdım o da baksın emin olmak için . Eşim baktı telefonun feneriyle baktı içeriden gelen bişey yok . Ama üst dudakta da görünürde bı yara yok ama üst dudaktan geliyor kaç kere sildik baktım eşim baktı . 28+5 haftalığım bu arada . Bebeğin hareketlerini kontrol ettim iyi çok şükür . Eşim de bugün çok yorlumustu delikten gelmediğini görünce yattı . Ama ben uyuyamıyorum delikten değil biliyorum ama hamileyken kan görmek insanı korkutuyor