Sezeryan olalı 4 gün oldu hala oturup kalkarken yürürken çok çok zorlanıyorum ağlıyorum ve dikiş yerlerim çok yanıyor lazer değil normal ip dikiş bir hafta sonra alınacak. dikiş yerlerimin başı ve sonu da şişmiş biraz büyük tuvaletime de daha çıkamadım. bu durumu yaşayan var mı dikişler alınırken çok acıyor mu tuvalete otururken bile zar zor nefes alıyorum