Eddaa57 Arkadaşlar merhaba İlk gebeliğim olduğu için çok fazla anlamıyorum ama sanırım gebelikte mantar enfeksiyonu çok sık olan bişeymiş bi türlü geçmedi yarın doktora gidip muayene olucam bu sorunla karşılaşan oldu mu ilaç kullanmadan geçti mi ?
mervemurat16 Eddaa57 benim mantar vajinada değilde tek bir ayağımda oldu.İlaç kullanmamak için direndin ve ayağımın altı ile parmak aralarıma kadar çoğaldı sonra doktor ilaç yazdı şuan düzeldi biraz ara ara kaşınıyor.
Mmeleklr2 Eddaa57 benm de aynı sorun var canm söyledm kaşıntım var akıntım fazla diye fitil ve krem verdi geçti şükür
Ayssee__ Eddaa57 son gittiğimde şiddetli kaşıntım oluyo demiştim doktora muhtemelen mantardır zaten de bi krem verdi adını bilmiyorum şimdi dışardayım ama o kadar iyi geldi ki anında yatıştırdı ve geçirdi resmen eve geçince bakayım yazayım size doktorunuza danışarak kullanmanızı tavsiye derim öncesinde travazol kullanıyordum ama bunun kadar etkisini görmüyordum bu çok iyi
Eddaa57 01170525 gerçekten hayatımda içmediğim kadar su içiyorum inşallah banada fayda edicek bişeyler verirler
Eddaa57 Mmeleklr2 peki hangi haftada oldu bu yani şimdi benim tam 4.5 aylık oldu ilaç verirler mi banada
Eddaa57 Gerçekten ne berbat bişey kendi doktorumda izindeymiş gidemedim başka doktora da gitmek istemiyorum aile hekimliği verirse bı gidip denicem bakalım inşallah fayda eder
Eddaa57 Mmeleklr2 evet verdiler donaxyl diye bi fitil 6 adet var krem veremem sana dedi bakalım dün başladım kullanmaya etkisini görürüm inşallah
Nuresalo633 Bende 2 hafta önce muayene gittim mantar olduğunu öğrendim fitil verdi geçmedi 😞 tekrar gidicem bol su içtiğim halde geçmedi… Sürekli idrara çıkmaktan yıldım var gibi baskı yapıyor rahmime gidiyorum azıcık geliyor wc den geri gelmiyorum 😞
Eddaa57 Nuresalo633 ay evet gerçekten ne berbat bişey çıkamıyorum tuvaletten ama yok da bende işte kullanıyorum da bakalım