Naz1234- evet bana ritim holter takıldı. Doktor çarpıntı atakları geçirdiğimi söyledi. Kardoritim diye raporlu bı ilaç verdi kullan geçmese muhakkak tekrar gel dedi . Sordum Hamileykende kullanılan bır ilaç mış . Ama ben ilacımı hiç kullanmadım. şuan arada bır oluyor uzun sürmüyor eskisi gibi