Bal5 gunah midir bilemem ama bu bi sinav herseyin bi sinavi var sen bu sinavi yasiysium sonra rabbim ödülünü veriyo oyle dusun. Cabalamassan ne bilim iste rabbimden isteyip caba gostermessen bu nasil sinav olur ki. Rabbim senin nasil mucadele ettigini nasil gorsun sen cabalamadiktan sonra. Ki soyle bisi var evet cabaliyosum ediyosun mucadele veriyosun belki sonuc degismicek ya olmicakdir ya da olcaksa zamani o zaman degildir oldugu zaman da zaten olmasi gereken zamanda olur sen sadece mucize gibi bisi sanarsin ama o zaten en anne karnindan ciktigin ilk saniyelerden belli zaten ne zaman cicgum olcagi felan. Yani ne bilim bi insan hep iyi seyleri yasarken bi kotu biseyi yasadiginda Allahdan yine raziysa o en guzel sinavdir cunku onemli olam sadece iyi zaman da degil kotu zaman da da sukur etmek. O yuzden şükür et, dua ni et, rabbime sığın, ne kadar cok istedigini rabbime goster cabalayarak. Konusmalarim dgoru mu yanlis mi bilmiyoruum tabiki umarim yanlis dusunmuyorumdur🤲🏻🤲🏻🤲🏻