Sksjsux355-- 25civarı başlamıştı sanırım ama inan kisinin hormonlariyla alakalı kiminde direk doğumda başlıyor,ve sütun az yada çok başlamasıyla alakası yok ilk gebeligimde iki ay geldi ama doğumda ilk iki gün yok denecek kadar az geldi yani sende hiç olmayıp doğumda birden gelebilir aaa bende niye akmıyor diye aklına bişe gelmesin