demirdursun Bugün her zamankinden daha fazla baskı oldu. Baskı oldukça hafif bi akıntı gittiğini otururken hissettim. Vajinamda bebek hareket ettikçe anlık sizlama hissettim. Normal diye yorumladım. Gece oldu lavaboda idrar yapınca sumuksu akıntı gördüm ilk defa sümüksu ama. Biraz da peçeteye geldi. Çamaşırım siyahtı camasirimin üstünde de sumuksu akintilar olmuştu. Bu doğum belirtisi mi ? Bebeğim 3-4 hafta önden gidiyor bu arada. Ve gebelik şekeri var bende. Erken mi geliyor bebek anlamadım? Endişelenmeli miyim ?
linaa123 demirdursun 36+4 olduk benim sezeryan ama aşırı derecede baskı vaf bendede akıntım da coğaldı ve karnım sürekli sert ilk bebeğiniz mi sizin
Matmazelbebi demirdursun Enfeksiyon olabilir mi acaba🥺 Sizinle Aynıyız dediğiniz şeyler geçen hafta oldu bende enfeksiyon çıktı ilaç içince düzeldi ama ara ara tekrar yokluyor enfeksiyon beni 🙈
Tugbainan demirdursun 36+3 üm. Son 3 4 gündür yürüyemiyorum bile aşağı baskısından dolayı. Birkaç kez de belden ve kasıktan sancım oldu. Doğuma hazırlıyor diyip geçiyorum ama bilemedim bende valla. Enfeksiyon mu oldu yine, ilaçlara tekrar mı başlasam diyorum bir yandan. Çok karmaşık😂
Mlsfcr demirdursun 36+2 deyim 36 ya girdiğimden beri kasık ve sırt ağrım çoğaldı bazende karnım kasılıyor tuvalete gidip gelme de içtiğim suya bağlı değişiyor en son kontrole gittiğimde makat gelişti bebeğim Çarşamba kontrolüm var bakalım nasıl olacak 🫠
demirdursun Belirtmeyi unuttum ama bir de dün gece itibariyle karnım şekil değiştirdi resmen , yamuldu bi tarafa hep. Düzelmiyor. Tesadüfen bugün ablam görünce içine doğdu heralde kadının, karnın yamulmuş onun yolu yakın, dedi.
demirdursun linaa123 benim de sezeryan , ilk bebeğim benim de cok kasılma var bir yerde toplanıyor semsert oluyor ama tabi haftalardır böyle
demirdursun Matmazelbebi olabilir buna da ihtimal verdim fakat ilk defa oldu , gebeliğin başlarından beri hafif idrar yolu enfeksiyonu var bende
December demirdursun kaçıncı haftadan beri sertleşme kasılma çok yaşıyorsunuz? Bende de çok oluyor da korkuyorum. Uyutmadi beni bu aksam cok kasılıyor ve su an icin cok erken benim icin ☹️
Matmazelbebi demirdursun Nişan olamaz değil mi kimisinin sarı şeffaf falan oluyormuş herkesin kanlı pembe vs olmuyormuş?Bende bu dediklerin enfeksiyon olunca oluyor ondan aklıma ilk o geldi🤔
Tugbainan demirdursun 34den bu yana doktor kontrolüne gittiysen ve doktorun birşey demediyse normaldir. Ben henüz kontrole gitmedim cuma günü gideceğim inşallah ama bi tık korkmuyor değilim cumayı görememekten 🙈
Erme demirdursun sarımsı renlte nişann olabilir sancı sıklığınızı takip edip doktoruznuzla iletisime gecin
demirdursun Tugbainan iki gün önce nst ye girdim hiç bisey yoktu ama doktorum dediki herhangi bir şey olursa direk gel
Tugbainan demirdursun ya bi de o herhangi birşeyin ne olduğunu söyleseler🙈 34ün başında gittim dr.ye o da “artık en ufak değişiklikte falan gel” Dedi. Kime göre neye göre değişik mesela, kendimi çok dinlemeye başladım o yüzden 2 haftadır
demirdursun Tugbainan doktorum bana demişti ki, hamilelikte her zaman her şey olabilir, ben sadece senin şu anki durumuna bakarım bu kapıdan çıktıktan sonra ne olacağı hiç belli olmaz anlık durumun iyi olsa da sonrasında ne olur bilemeyiz demişti. Haklı bence.
Tugbainan demirdursun öyle tabii ki. Her an farklı şeyler olabiliyor. Rabbim hepimize sağlıkla kucağımıza almayı, kolay doğurmayı nasip etsin.