Bir oğluş ismi kararsızı daha varmış neyseki yalnız değilmişim bizdede oy çokluğu Asil den yana fakat herkes artık koymaya başladığı için bende ister istemez bı antipati oluştu çok güzel aslında o yüzden bende seçenek olarak Aslan ve Karan da değerlendiriyorum belki sana da fikir olur