esraabayar Merhaba , geçen hafta gebelik zehirlenmesi yaşadım, idrarda protein yüksek çıkması iyi değil, sizin takip edilmeniz lazım zira çok tehlikeli ben ölümlerden döndüm, ben de aşırı ödem olmuştu ve de kalp çarpıntısı, nefes darlığı, mide bulantısı, zaten hastahaneye gidince protein kaçağı, tansiyon yüksekliği, trombosit azlığı hepsi çıktı, acil yatış yapıldı sonra durumum ciddilesince fakülte hastahanesine sevkedildim, orada da bebeğe gereken ciğer geliştirici, magnezyum yapıldı, 2 günün sonunda sezaryan ameliyata alındım, 3 gün yoğun bakımda kaldım, bebeğim şuanda küvezde, size tavsiyem tansiyon ve ödemleri hafife almayın, sürekli gözetim altında tutsunlar ve de yediklerinize dikkat edin , tuz, hamur , şeker dem uzak durun, protein tüketimini arttırın