234Seda canım 19 subat 2023 de doğum yaptım oglum 7 aylık yeniden hamileyim :( doktorum nil yavuz ay cok iyi bir doktor du 35 haftalık suyum geldi acile basvurduk nöbetçi doktor farklı oldugu için beni direk acilde yesıl elbise giydirip doğumhaneye aldılar ebeler dıger doğum yapanlara bagırıyordu korkumdan sesim cıkmadı suyum aktif sekılde geliyor yattıgım yatak su içinde tansıyonum 15 16 bı tarafta nts bı kolumda tansıyon aleti kalkıcak durumum yok görevli gelıyor sırılsıklamım degırımısın dedım yuzume bakmadan cekıp gitti aileme bilgi vermıyolar telefon yasak kimse birşey demiyor 3 gece o sekılde yattım annem zorla içeri girdi altımı falan degıstı bez bagladı tuvalet ihtiyacımı gördüm sezeryan ihtimali diye yemek vermediler tansıyonum 18 cıktıgı halde sezeryana almadılar 12 saat suni sanci sonucu sabah 19 subat sabahı oğlumu zorla normal doğurttular neymiş bebel dostu hastane sezeryane karşı sonra servise cıktık oda tek kişilik güzel ama 3 günde o şekil yatırdırlar neymiş tedavi ediyolarmıs gunde 3 defa tansıyon örçmekten baska birşey yapmadılar birde arada parol serum en son kardeşim bizi neden turuyorsunuz burda evdesw takıp ederiz tansıyonu diyince tedavısı var oskopar ıgne tak dıye gelıp yaptılar kavga gürültü çıkış aldım ve bu arada cocuk doktoruna bebegın erken doğum oldugunu bildirmemişler 2 gun cocuk doktoru geldı olanları anlattım kadın şok oldu hemen cocuktan kan alın enfeksıyon cıkarsa yogunbakıma alıcam dedi allahtan temiz cıktı bunlar aklıma geldıkce o hastaneye gidesim yok sultanbeylide ahmet batkı diye bi doktpr söyledier oda ayrılmış hastaneden :( araatırıyorum bakalım