Merhaba hanımlar ben iki kere düşük yaptım bütün inancım kırıldım tekrar hamile kaldığım zaman düşükle sonuçlanır diye çok korkuyorum benim gibi ard arda düşük yapıpta olumlu sonuç alanlar bana moral verebilir mi süreciniz nasıl ilerledi neler yaptınız yardımcı olur musunuz bana🥺