Msalbyrk Sen yine de kalbini bozma kardeşim allah sağlıklı sıhhatli kucağına almayı nasip etsin inşallah bol bol dua 😊
Bende 10 haftalık oldum iki gün sonra ikili için çğırdı doktorum ben istemiyorum ama eşim paniktir biraz herşeyini öğrenecek illa😒. Gereksiz oldugunu risk çıksada yapacak bişey olmadıgını anlatmaya çalışıyorum vazgeçecek inşallah😔