Busrayilmaz18 yenibirannis bende 37+4 üm 38+0 da persembe günü kavusacağız insallah 🤲🤲 normalde 2 ekimdi öne cekti doktorum dikiş hattına baskı yapıyor aşağı inmiş dedi 28 eylülde kavuşacağız inşallah.
yenibirannis Busrayilmaz18 ya ne güzel arada 1 gün var pozitif hikayeni burda bekliyoruz saglkla al kucağına inş🙏🥰