ikiside kolay değil her ikisinin de kendine göre zorlukları oluyor. Sonuçta bi bebek çıkıyor bunun elbette zorluğu olur. Ama tabiki sancı az olupta açılması olup doğuran annelerimiz de var benim olmamıştı mecbur sezeryan olmuştum 42. Haftada sağlıkla gelsinler gerisi boş çok takılmayın derim akışına bırakın şimdi 2. Gebeliğim doğumu hiç aklıma getirmemeye çalışıyorum